logo
به آی‌آرمال خوش آمدید :)
سبد خرید (0)
یه سبد پر بهتر از یه سبد خالیه، حتی به غلط!
خرید آینده (0)
''لیست من'' خالی است.
faq image

در بخش حساب کاربری و سفارش ها میتوانید به راحتی وضعیت کنونی سفارش خود را مشاهده کنید.همچنین وضعیت سفارش شما در هر مرحله ای برای شماره همراه شما نیز پیامک میشود.

بله، کارشناسان آی آرمال تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را پرداخت بفرمایید.

شما میتوانید از طریق تماس تلفنی درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید. همکاران ما در مورد مراحل انجام این کار راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

پاسخ: سایت آی آر مال دارای نماد الکترونیکی است و برای پرداخت به درگاه بانکی متصل می شوید و وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.

در بخش حساب کاربری و سفارش‌ها می‌توانید جزییات سفارش را مشاهده کنید و درخواست مرجوعی سفارش خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای مرجوع کردن کالا ذکر دلیل مرجوعی و همینطور اضافه کردن عکس محصول الزامی می‌باشد.